- 29 Avg 2015, 18:22
#2723489
Poslednji ispitni rok je tu, kao i manično spremanje ispita u poslednji čas, kao i kukanje zbog ocena, profesora, sistema, države, sveta, života.
Tom prilikom Korvin, Katengl i ja smo se ovih dana žustro raspravljali oko bolonjskog sistema studiranja.
Većinu bodova nosi prisustvo na predavanjima i kontinuirani rad (domaći zadaci, projekti, seminarski, blabla). Meni je super takav sistem (trud>>znanje) za praktične predmete - gde treba da radiš i radiš i kontinuirano radiš dok nešto ne naučiš da radiš.
Ali mi je isto toliko besmislen za teorijske predmete gde je poenta da nešto naučiš, kontam da je tu kontinuitet nepotreban (moja kuknjava oko loše ocene iz teorijskog predmeta na kom sam zabušavao ali koji inače odlično znam je i inspirisala razglabanje o ovoj temi )
Takođe mi se ne sviđa taj no-matter-what sistem bodovanja prisustva/izostanaka. Ne pravi se razlika između opravdanog i neopravdanog izostajanja - ako nisi bio prisutan na određenom broju predavanja/vežbi, gubiš poene ili čak pravo da izađeš na ispit, i ne možeš da nadoknadiš nikako.
S druge strane, to je kao i čeličenje za the cruel world out there. Ako si zaposlen ne možeš baš da se izležavaš kod kuće kad god se malko prehladiš.
Kontam da se razlikuje i od fakulteta do fakulteta, mada koliko čujem od vršnjaka a i iz sopstvenog iskustva na 2 fakulteta - isti fazon je svuda, negde malo opuštenije, negde strožije.
Šta vi mislite? Na mladima svet ostaje! Discuss!
Tom prilikom Korvin, Katengl i ja smo se ovih dana žustro raspravljali oko bolonjskog sistema studiranja.
Većinu bodova nosi prisustvo na predavanjima i kontinuirani rad (domaći zadaci, projekti, seminarski, blabla). Meni je super takav sistem (trud>>znanje) za praktične predmete - gde treba da radiš i radiš i kontinuirano radiš dok nešto ne naučiš da radiš.
Ali mi je isto toliko besmislen za teorijske predmete gde je poenta da nešto naučiš, kontam da je tu kontinuitet nepotreban (moja kuknjava oko loše ocene iz teorijskog predmeta na kom sam zabušavao ali koji inače odlično znam je i inspirisala razglabanje o ovoj temi )
Takođe mi se ne sviđa taj no-matter-what sistem bodovanja prisustva/izostanaka. Ne pravi se razlika između opravdanog i neopravdanog izostajanja - ako nisi bio prisutan na određenom broju predavanja/vežbi, gubiš poene ili čak pravo da izađeš na ispit, i ne možeš da nadoknadiš nikako.
S druge strane, to je kao i čeličenje za the cruel world out there. Ako si zaposlen ne možeš baš da se izležavaš kod kuće kad god se malko prehladiš.
Kontam da se razlikuje i od fakulteta do fakulteta, mada koliko čujem od vršnjaka a i iz sopstvenog iskustva na 2 fakulteta - isti fazon je svuda, negde malo opuštenije, negde strožije.
Šta vi mislite? Na mladima svet ostaje! Discuss!