Slavimo 20 godina postojanja
Gej Srbija

Bojkot referenduma o novom Ustavu


VAS CLANAK JE SRBOFOBICAN, U MANIRU POZNATE SATANIZACIJE SRBSKOG NARODA. VI ZNATE DA SU SVE REPUBLIKE BIVSE JUGOSLAVIJE USPOSTAVILE NACIONALNE DRZAVE I TO, PO VAMA, JE SASVIM NORMALNO!


KOSOVO I METOHIJA: AKO MISLITE DA CE TE LICNO IMATI VISI STANDARD, TIME STO STE SERVILNI PREMA POLITICI KOJA SE ZASNIVA NA LAZIMA I UBIJANJU ELEMENTARNIH LJUDSKIH PRAVA I NEVINIH CIVILA - IRAK, GVANTANAMO,OD TRENUTKA OKUPACIJE IRAKA DNEVNO UBIJAJU OKO 100 CIVILA...


EVO, U DUHU VASIH MERILA ETICKOG POIMANJA VREDNOSTI,NUDIM VAM MOGUCNOST DA JOS BOLJE I BOGATIJE ZIVITE: PONUDITE MI NEKOG VAMA BLISKOG DA GA SEKSUALNO EKSPOATISEM, A VI CE TE DOBITI 2.000,00 EVRA MESECNO!!!!MISLIM DA BI VAM PONUDA ODGOVARALA, JER JE POSTENO. VI DOBIJETE NOVAC, A JA SEX. PA ZAR NIJE TAKO KONCIPIRANO - KO PLATI TAJ I KLATI!

БЕОГРАД · 02.10.2006, 2:39
Dragi moj ovo i treba da bude zemlja Srba a ne svih njenih gradjana. Ja sam gay ali ne vidim kako su mi to prava ugrozena. Moja seksualnost je moja licna stvar. Ne osecam potrebu da paradiram njom na ulici. Sloboda je u meni a ne u zakonu. Slazem se da bi trebalo ds se donesu neki zakoni koji ce olaksati zivot gay ljudima. To su zakoni cisto tehnicko-pravne prirode, ali setnja u tanga gacama centrom Bgd-a, hvala ali meni se kao gay osobi to gadi. Ne moramo mi da uzimamo svaki model ponasanja koji nam se sa zapada servira. Cirilica glavno pismo! Pa sta i ako jeste mada ne verujem da ce vam neko zameriti sto pisete latinicom.A lbanija je geografski pojam a ne ime naroda, jer ja sam sluzio vojsku medju Siptarima. Oni sebe tako i nazivaju, Schiptar a na granicnom kamenu pise RSH a ne AL!! Obrazujte se malo pre nego sto pisete clanke. Siptara nikad nece Siptar nece nazvati Albancem jer to i nije. Ja sam Srbin pa se ne vredjam ako me neko tako i nazove. Sad ce neko reci da mrzim Siptare. Ne,ja sam sa tim narodom bio blizak vise nego sto autor ovog clanka moze i da zamisli. Cak sam i naucio nesto od njihovog jezika. Zato necu pozvati ni na bojkot ni na izlazak jer ja sam pravi demokrata i ostavljam to kao slobodan izbor.

Protic Mile

Beograd · 02.10.2006, 4:56
Stvarno sam razocaran na predlog novog ustava gde se ne pominju uopste kakva prava ce imati homoseksualci. Pitam se da li ova vlada nastavlja Milosevicevim stopama. Vlada bi prema mom misljenju trebala da u celosti prepise Svedski ustav i svedske zakone.
Sweden · 02.10.2006, 9:40
"Dragi moj ovo i treba da bude zemlja Srba a ne svih njenih gradjana. Ja sam gay ali ne vidim kako su mi to prava ugrozena."



Dragi Mile, ti kao gej Srbin kome "prava nisu ugrozena" lepo izadji na sledecu gej paradu, pa ako prezivis, javi nam se ponovo.
Beograd, Srbija · 02.10.2006, 10:29
Bojkot, naravno!
Novi Sad · 02.10.2006, 14:00

Opet clanak koji treba da reflektuje razmisljanja i stavove nas gay ljudi u Srbiji, ali jos jednom to nije tako. Mislim da politika ovog sajta treba da se promeni i da pocne da prosudjuje, a ne da postavi stvari tako sto ce ih odmah osuditi i staviti se na neciju stranu.


Na taj nacin nikada necete dobiti podrsku velikog broja gay ljudi koji npr. smatraju da je u redu to sto je Srbija, drzava Srpskog naroda i ostalih gradjana koje u njoj zive, da je u redu sto je cirilica (srpsko pismo) zvanicno pismo...


Verovali ili ne vecina gay ljudi oseca se pravoslavnima, a opet toliko clanaka kojima se hoce narusiti ugled crkve. Razmislite, clanak protiv 2000 god stare veroispovesti, tradicije, kulturnog nasledja... Slazem se nije u redu sto seksualne orjentacije nisu ni pomenute u novom ustavu, ali ta i sl. kategorija nema ni u drugim ustavima, sto nije bila prepreka da se donesu zakoni kojima ce se to regulisati.


Jos jednom molim politiku sajta ne gradite na osnovu diskriminacije, kritizerstva i bunta. Jer jedino cete tako zadobili podrsku i svih nas, ako vam je do toga stalo...


pozdrav

Beograd, Srbija · 02.10.2006, 12:08

ГС ово не треба, по најмање је Маљковић позван и стручан да пише колумну. Он се овде већ увелико прославио антисрпским писањем и понашањем. Сећам се и његовог коментара када су били председнички избори.



Деструктивна личност, која не завређује да се чита !!!



О погрешним чињеницама сувишно је говорити. Закњучци су већ ствар слободе мишљења, али један овакав сајт заслужује компетентан коментар, а не већ виђено Маљковићево пљување по свему што је српско и Србија !!!

Београд, Бреее!!! · 02.10.2006, 13:16

Maljkovicu, NE SERENDAJ!


vala i tebe i tvoje nedovrsene filosofije mi je pun k...
ako ti se zivi po liberalnijem zakonu, a ti pali na zapad od koga i dobijas pare da serendas ovako i hajcas...
u svakoj bavarskoj ucionici stoji krst sa raspetim Hristom - turci se bunise protiv toga, pa im bavarci/nemci rekose, da je to zemlja hriscanska i kome krst u ucionici smeta, nek ide tamo gde ga nema.
u bavarskoj krst visi u ucionicama otkad postoje skole i tako ce otati dok bude i bavarske...


sta ima veze sto je u srbiji zvanicno pismo cirilica - zar treba da je se stidimo, da je menjamo...
kakva ti to hoces prava homosexualaca?
sta bi ti?
da se vencas sa muskarcem?!
jel te neko maltretira sto si gay?
mozda i da, jer si vala zevao po diverznim radio i tv stanicma o tome kako si gay i kako gayevi u srbiji nemaju nikakva prava...
sta bre koga boli ona stvar da li volis muskarce ili devojke. to je prvenstveno tvoja stvar. ne interesuje ni mene, da li se neki hetero par kara spreda ili zguza...
takvi kao ti i tebi slicni dovode gayeve u jos gori polozaj.


meni se iskreno receno ta paradiranja i pokazivanja po gradu na fazon; JA SAM GAY - HOCU SVOJA PRAVA iskreno receno gade.
i sve se kao i obicno na priredbama takvog tipa svodi na to, koga ce ko upecati i odvesti kuci na losh sex...a ovamo se shatro borimo za svoja prava...
hoce pederke da se vencaju, a 80% njih nisu u stanju da odrze stabilnu vezu duzu od mesec dana.


oni koji jesu, njih prava ne interesuju jer zive stabilno, lepo i ispunjeno i bez setanja sa parolama po trgu i knezu...AMAN VISE ODJEBI S OVIM NOTORNIM GLUPOSTIMA!
o ovome za albance nemam komentara.
ako si bas sveznajuca meduza i PREpametnica, cudi me da nisi do sad postao tadicev savetnik...bolje ti je da vec jednom diplomiras na toj jebenoj filosofiji. sprcao si cetiri banke u dupe i samo traljas i teoretises - uhvati se bre nekog posla - bice bolje i tebi i tvojoj okolini - mani se ti gay prava!

GO WEST · 02.10.2006, 13:54

Priznacete da je donosenje ustava Republike Srbije
svakako potvrdilo davno vec poznatu karakteristiku prosecnog Srbina, o resavanju pa cak i nekih pitanja od krucijalnog znacaja u pet do dvanaest. To ukazuje na svemogucnost Srbina, koji i te kako ume da zavrsi odredjeni posao kada mu gori pod nogama, ali isto tako i nemogucnost da se zadovolje svi aspekti egzistencije u jednom drustvu, donosenjem jednog tako znacajnog pravnog akta na tako svirepo rapidni nacin,ne obaziruci se na “vecinu”, onu koja ce biti postavljenim normama u istom obuhvacena. Tj. sve sto je brzo to je i kuso,potvrdjuje se po ko zna koji put!


Mozda je ovako i najbolje, jer pitanje je da li bi se u skorijoj buducnosti ustav i doneo da je bio omogucen javni pristup njegovog usaglasavanja. Istina je da postoje brojni propusti, da nisu na adekvatan nacin tretirane sve institucije, grupe, zajednice itd. I to ce sigurno u buducnosti biti maligni tumor koji ce davati recidiv, bez obzira na njegovo uspesno odstranjivanje i trenutno resavanje postojeceg problema.


Nepotrebno je obaziranje na nesto sto bitno ne ugrozava nikoga a to je da je RS drzava svih Srba i ostalih gradjana koji u njoj zive(vecina zemalja EU na isti nacin definise odrednice svojih ustava, te je tako Rumunija pre svega drzava Rumuna kao i svih drugih njenih gradjana),potom spornost cirilicnog pisma (niko nikada nikome nece zabraniti da koristi latinicno pismo, svoje ‘maternje pismo’,kao ni jezik, izuzev sto je sasvim opravdano zvanicno pismo cirilicno. Jer ono je neka vrsta drzavnog obelezja, poput himne, zastave, ali isto tako i istorije naroda koji zivi od davnina na ovom podneblju, njihove vere. Ni u Holandiji zvanicno pismo nije francusko iako Francuzi zive u pomenutoj drzavi. Cirilicnim pismom se ne ugrozava nijedna nacionalna manjina koja u R Srbiji zivi,kao ni neko ko zeli da koristi latinicno pismo ili neko drugo!),a o posebnom mestu koje u Ustavu zauzima Kosovo i Metohija, rekao bih sasvim zasluzno, jer se njime potpuno precizira njeno mesto u R Srbiji kao i vaznost za Srbiju kao drzavu ali i narod koji u njoj zivi(izuzev Albanskog, jer ono ima dgugacije pretenzije).Izmedju ostalog,Kosovo i Metohija i jeste sustinski, jedan od glavnih razloga zbog cega se ustav i donosi na ovakav nacin. Brzo.

Razlog za nezadovoljstvo, imaju i oni pripadnici istopolno orijentisanih koji smatraju da su im odredjena ljudska prava i dalje uskracena. Istina je da se ni ovaj put nije nista znacajno uradilo po pitanju nekih kljucnih sekvenci koje bitno odredjuju necije normalnije istopolno funkcionisanje. Ali ni u ‘zapadnjackim’ drustvima koja su pojedinima pojam kvalitetnog modela zivljenja, i odavno evropski orijentisana, tolerantna nije postignuto nista vise nego sto je postignuto kod nas. Prema tome, smatram da ocaj zbog nemogucnosti usvajanja dece, kao i paradiranja i javnog isticanja sopstvene seksualnosti, ne treba da se leci pozivanjem na bojkot donetog Ustava. Ali sa razocaranjem zbog svih onih, zaista samo osnovnih principa ljudskosti, koji su i ovaj put ostali uskraceni istopolno opredeljenima.




Mateo Monej
N. Sad, Srbija · 02.10.2006, 15:49
Ћирилица је толико запостављена да ја немам речи!!!
У Београду је само 5% билборда штампано ћирилицом а у целој Србији је званичних назива радњи штампаних ћирилицом свега 20% а и то захваљукући државним објектима који су обавези да користе ћирилицу.
А што се тиче осталог ... боље да не кажем шта мислим јер би било веома вулгарно.
Београд · 02.10.2006, 17:42

Текст врви од нетачности, као што је и ова:



Unošenjem Kosova i Metohije kao integralnog dela Srbije ignoriše se stav kosovskih Albanaca (kojima se ne daje mogućnost izjašnjavanja o Ustavu na predstojećem referendumu) i otvara mogućnost nove destabilizacije regiona.



Шиптарима нико не брани да се изјашњавају о новом Уставу Републике Србије. Они, међутим, одавно Србију не признају за своју државу, не презајући да и терористичким акцијама обезбеде независно Косово.

Србија са Косметом · 03.10.2006, 8:27

"Ćirilica je jedino zvanično pismo, čime je potvrđena nacionalizmom izazvana neravnopravnost sa latinicom, uvedena prethodnim Ustavom."



O sveta Marijo iz Bistrice, pa ni do sada latinica nije bila sluzbeni jezik. Samo je postojala mogucnost da se zakonom propise njena upotreba ali to nikada nije uradjeno.



Toliko od mene tek da se zna sta je tacno bilo do sada. Ne vidim razlog se ulepsava postojeci Ustav, jer ne valja. Da li ce novi biti bolji videcemo kada pocnu da ga primenjuju.

Vojvodjanin, Subotica · 03.10.2006, 19:03
Toliko netacnih informacija i gluposti u jednom clanku odavno nisam procitao. Doticni g. Maljkovic bi se trebao spustiti malo medju ljude i osetiti duh naroda a ne pisati besmislice. Zaista mi nije jasno ko je uopste objavio ovaj tekst. Mene je, kao gay coveka, iskreno sramota sto na jedinom srpskom gay sajtu stoji ovakav tekst.

B. Kostic
Beograd · 04.10.2006, 13:45
Сада ми је лакше кад сам процитао све коментаре о чланку и уверио се да већина мисли као и ја врло негативно о чланку.Само се питам шта ће нама упште такав чланак на овом сајту?
Дејан , Београд · 04.10.2006, 19:44

Ужасан текст, који обилује лажима и глупостима у правом смислу те речи!
Па шта се то дешава са Вама кад већ други пут у последњих месец дана објављујете овакве небулозне текстове?!


Као редован посетилац, тражим да се спорни текст моментално скине са сајта, како не би својом глупошћу иритирао gay популацију која редовно (за сада!) посећује ово Интернет место.

Нови Београд · 05.10.2006, 4:55
Nisam do sada znao da KOSOVO I METOHIJA NE PRIPADAJU SRBIJI do pojave Ustava i da trebamo putem referenduma da ozvanicimo da je to nasa "sveta "zemlja. Ako tako nastavimo ocekivacemo za neku godinu ili mozda vrlo brzo ponovo neki novi Ustav, neki novi referendum da glasamo da su i neke druge zemlje preko Save i Drine nase pa da to sve "uglazbimo",jer drugacije i neznamo sta je njihovo,a sta nase. Hvala Ustavu i referendumu sto nas tek sada, a nikad nije kasno,umoljava da izadjemo i potvrdimo da je to nas deo zemlje. Na znanje i ravnanje. Ziveli!

Hvala gosp. Maljkovicu na clanku. Podrzavam sve sto ste napisali. A komentari-kada cemo prestati da pljujemo i mrzimo sve sto nije "nase "? Moj Balkanu sa svojim Balkancima...

Prijepolje · 05.10.2006, 13:16
E moja Dudo, provaljujes se ludo. Dali je ovo gay.serbia ili gay.antiserbia?

Lazar
Bec · 05.10.2006, 14:48

1. zasto smatra gosp autor teksta
da cirilica ne treba da bude zvanicno
pismo pa zar treba da bude latinica



2. autor clanka fatalno gresi albancima
sa kosova je dozvoljeno da glasaju na teri
toriji srbije van kosova jer republika srbija ne vrsi fakticku vlast na kosovu nego
un preko unmika - niko nece zabraniti albancima da dodje u bujanovac rasku kraljevo gde se vode biracki spiskovi gradjana kosova - imaju vremena jos da budu
uvedeni u biracki spisak



3.ja sam gay ali i srbin ali ne pravoslavni homeini fundamentalista i meni npr smeta sto i nasa CRKVA OSUDJUJE (ZAR NE OSUDJUJE SVAKA RELIGIJA ) gay populaciju, takodje mi je zao sto nasa drzava ne dozvoljava ili bar otezava uspostavljanje gay infrastrukture u srbiji ali zar nije u rumuniji jos gore a ulaze za 2,5 meseca u eu



4.zasto autor pluje po drzavnim organima srbije u vezi nedostatka prava gay populacije u nasem drustvu a u isto vreme
mu ne smeta sto tzv antisrpske... iz fonda za humanitarno pravo helsinskog komiteta srbije, jugoslovenskog komiteta za prava pravnika i fonda za otvoreno drustvo nikada od 5oktobarskih promena / danas je 5. 10. / nisu se javno obratile vladi srbije i srpskoj javnostida budu tolerantni prema gay populaciji ocigledno autoru teksta ne smeta ponasanje gore navedenih posto on pljuje po srbiji isto ili gore kao one /



NEKA AUTOR TEKSTA AKO VOLI GAY POPULACIJU
I ZELI DA JOJ POMOGNE ORGANIZUJE STAND
U KNEZ MIHAJLOVOJ I U PO BELA DANA
NEKA PRIKUPLJA POTPISE GRADJANA ZA TOLERANCIJU PREMA GAY POPULACIJI



NE BUDETE NAIVNI AUTOR TO NIKADA NECE
URADITI PUCA NJEMU ZA GAY PRAVA U SRBIJI

BEOGRAD, GOSP JEVREMOVA · 05.10.2006, 15:29
Одушевили су ме коментари !!!
Скидајте овај назови коментар са сајта Геј Србија.
За нови Устав Србије, за геј права, против бојкота референдума.
5.октобар · 05.10.2006, 16:13
Postovani,

Sumnjam da mozete tvrditi da bismo prosto zamenjujuci "Republika Srbija je država srpskog naroda i svih građana koji u njoj žive" sa "Republika Srbija je država svih građana koji u njoj žive" konstruisali gradjansku drzavu. U starom ustavu pise "Republika Srbija je demokratska država svih građana koji u njoj žive", mislim da je on donet 1990, i ne verujem da je Srbija devedesetih bila drustvo kom treba teziti.

Verovatno bi bilo bolje da je u clanu 21 predloga ustava eksplicitno zabranjena diskriminacija na osnovu alternativne seksualne orijentacije, ali mislim da ne mozete tvrditi da se neunosenjem tog primera u stav 3 podrzava homofobija, pocetak tog stava glasi "Zabranjena je svaka diskriminacija, neposredna ili posredna, po bilo kom osnovu". Diskriminacija na osnovu alternativne seksualne orijentacije moze se eksplicitno zabraniti zakonima.

Mislim da bi bilo neophodno da proverite podatke koje iznosite, i, posebno, da proverite mozete li tvrditi da iz njih slede vasi zakljucci.

pozdrav,
jelena
Beograd · 05.10.2006, 16:34

Ne znam zasto se ljudi uzbudjuju zbog novog ustava... U ovoj se zemlji zakoni ionako ne praktikuju. Opšte je poznata stvar da u Srbiji sve ostaje uglavnom samo na papiru.Vrlo cesto je moguce cuti od samih ljudi koji se bave zakonima: "Znate tako je an papiru, ali u praksi je to neprimenjivo". Srbija se igra drzave... Sve je tako laicki i neprofesionalno.



Ne mogu da zamislim proces u kome neka gay osoba tuzi poslodavca zbog eventualne diskriminacije. Prvi bi se sam sudija verovatno smejao i sprdao sa osobom koja je podnela tuzbu! Bolno ali istinito. Mozda bi mali broj casnih izuzetaka zaposlenih u pravosudju ozbiljno shvatio nesto poput ovog.



U Srbiji je biti homofobican politicki korektno, pozeljno, kao sto je i biti pravoslavac, recimo, a nemati pojma o hriscanstvu, generalno. Kao sto je i pisati cirilicom. Kao sto je i diviti se Ceci... Sve je to deo nacionalnog identiteta.



Maljkovic je ovim clankom odreagovao vise panicno nego antisrpski, ne misleci nista lose. Ja ga razumem. Nema vecih antisrba od samih Srba (onih koji se busaju u grudi time)... Ironicno, ali je tako... Skakanje samima sebi u stomak je nas nacionalni sport.



U to ime neka cela Srbija zapali po cigretu (cisto u inat zakonu o zabrani pusenja na javnim mestima)i neka utone u duboku letargiju svesti sanjajuci snove o slobodama duboke sovjetske provincije, gde je civilizacija nesto poput bledog obrisa na panorami i u svesti judi.

Krusevac, Serbia Obscura · 08.10.2006, 2:34
Cinjenica je da su dve tacke ovog ustava veoma sporne a to je upravo pitanje Kosova i odsustvo bilo kakvog tumacenja postojanja seksualnih manjina u Srbiji. Sta to znaci, ako na Kosovu izbije rat Srbija je ustavom obavezna da stiti svoju teritoriju koju je izgubila jos 1389. godine. Meni licno na pamet ne pada da idem da se borim za Kosovo ako do toga dodje sto apsolutno nije iskljuceno kao opcija ako na izborima pobede radikali.
Sofija · 08.10.2006, 5:23
maljkovicevo lupetanje je njegova licna stvar, on ovim samo pokazuje svoju ogranicenost i nemanje pojma o cemu pise, ali se postavlja pitanje onih koji su dozvolili da se ovako debilan tekst nalazi na sajtu.
beograd · 08.10.2006, 12:47
Sve se u ustavu pominje na ovaj ili onaj nacin a LGBT osobe nikako sto jasno ukazuje da takve osobe i dalje mogu biti zlostavljane i fizicki i psihicki a pocinioci ne budu kaznjeni. Zato je moj izbor bojkot! Pedja
Pancevo,Srbija · 10.10.2006, 16:14
Sve se u ustavu pominje na ovaj ili onaj nacin a LGBT osobe nikako sto jasno ukazuje da takve osobe i dalje mogu biti zlostavljane i fizicki i psihicki a pocinioci ne budu kaznjeni.Zato je moj izbor bojkot! Pedja
Pancevo,Srbija · 10.10.2006, 16:14
Nemam reci, ali cu pokusati da zadjem u tu temu. Ne vidim razlog zasto bih izasao na referendum. Jednostavno iz razloga sto je ova drzava krenula u sunovrat, ne vidim nikakvu bolju perspektivu. Funkcionisace isto kao i za vreme Milosevica,stoga ostajem po strani, i ne zelim da budem aktivni politicki gradjanin. Demokrate zapravo i ne znaju sta je demokratija, verujem da kada bi neko pitao Kostunicu ili "psihoanaliticara" Tadica sta znaci ta rec,ostali bi bez teksta. Na sva usta pricaju o nekoj demokratiji, a zapravo ne znaju njen pojam. Gde je vladavina naroda?Mi se ne pitamo nista,mi smo kao pacovi na kojima se eksperimentise.Zao mi je sto je to tako.Ne podrzavam taj ustav ni izrucivanje Mladica i Karadzica,ne podrzavam depeuvlakace(ovo se odnosi na ulagivanje zapadu).... I kojeg ce nam ta Evropa?Ziveli smo mi do sad i bez nje. Jeste da sam liberalnog shvatanja, ali nasi politicari svakim danom kopaju jame za jadan narod. Napisao bih jos stosta,ali me vise nista ne interesuje. Netralan sam.
Beograd · 11.10.2006, 18:49

Jedina umesna opaska na predlog ustava je ona koja se tice nezastupljenosti seksulanih manjina. Ustavu nedostaje zabrana diskriminacije prema seksualnoj orijentaciji sto postoji u mnogim drugim ustavima (Kanada, Svedska...).


Pozitvno u ustavu je sto je uvedena zabrana diskriminacije prema polu i starosnoj dobi, koja u Srbiji i te kako postoji - primer kod zaposljavanja.



Autor ocigledno nije procitao mnoge delove ustava i dodajuci jednu opravdanu opasku prepisuje komentare beznacajnih neparlamentarnih "kombi" stranaka i takozvanih "NVO-a". Ovaj tekst je veliki samar za LGBT populaciju kako u Srbiji tako i u dijaspori. Pamfletski, plitak, autistican imace za efekat da odbije ljude sa ovog sajta. Gospodine (ili mozda druze - novi ekstremisti tkz. "modernisti" imaju pravo da koriste staljinisticke termine, zbog vlastite iskljucivosti i sektasenja) UREDNICE imate li nameru da upristojite ovaj sajt?



Nepristojno na ovom sajtu je mrznja... Radi se o prizemnom varijetetu srbofobije iz pera raznih Lukovica i sl. Pomenutog pamfletistu "Ferala" vec godinama ne citam zbog ekstremisticke, primitivne hitlerovsko-ustaske retorke: "Srbija smrdi" itd.



Dokle ce glavni urednik pod plastom prosvecivanja da vredja korisnike sajta?
Upristojite se gospodine! Ukoliko to ne uradite osnovacemo novi sajt u kojemu nece biti ni P od politke. Sredstava imamo, kao i kvalitetnih ljudi u Srbiji i napolju.



Sa neistinama, poluistinama, falsifikatima i mrznjom necete daleko dogurati ni vi g. urednice ni g. Maljkovic. Povlacenje ovog clanka uz izvinjenje korisnicima kao i otkazivanje saradnje sa g. Lukovicem (neka neguje i dalje srbofobiju u Hrvatskoj) i slicnim bi bio prvi korak da ste se sabrali gospodo.



Mozda vi i ne zelite da se saberete. Mozda se radi o tolikim "donacijama" koje vam svima obezbedjuju vise nego udoban zivot? Vera za veceru? U tom slucaju potonucete pojavom novog apoliticnog gay sajta izuzetne vizuelne prezentacije.

Canada · 04.11.2006, 13:47
Imam utisak da je vecina komentatora u stvari preruseno clanstvo SRS-a.

Cinjenica br. 1: Procitao sam tekst Ustava od pocetka do kraja.

Cinjenica br.2: Isti tekst sirom otvara vrata za najraznovrsnije zloupotrebe elementarnih ljudskih(dakle ne samo gay) prava u raznim svojim clanovima. Ne zelim da ovde navodim, koga interesuje, nek procita Ustav.

Cinjenica br. 3: nisam clan nijedne politicke stranke i nemam nameru da to budem.

Cinjenica br. 4: ustavom je otvorena mogucnost pausalnog gasenja nevladinih organizacija po volji vladajuce manjine.

Cinjenica br.5: ustavom nije predvidjeno donosenje antidiskriminacionog zakona u obliku koji moze da sankcionise sve oblike diskriminacije.

Cinjenica br. 6: pojam nacije je u Evropskim drzavama prevazidjen pocetkom dvadesetog veka i od tada su one gradjanske. Ja, kao geneticar, sam vrsio poredjenja nekih lokusa kod razlicitih populacija i video da se genetski ne moze definisati jedan "narod'. Jezik? svaki "narod" na svetu ima vise jezika i/ili raznorodnih dijalekata u upotrebi, pa tako i u Srbiji. Kultura? Ne. Slicniji je Njujorcanin Beogradjaninu nego Beogradjanin Valjevcu. Religija? Konacno bingo. Ali, onda, ateisti nisu deo naroda a grci, Rusi, etipljani i Srbi su sbvi jedan te isti narod po veri, dajte molim vas. Narod je svuda samo termin koji oznacava populus, dakle gradjanstvo, osim u nasoj zemlji, Hrvatskoj, Albaniji i Belorusiji gde oznacava ideolosku odrednicu. Biti srbin, na zalost, u Srviji ne znaci gradjanin Srbije, vec; beo, straight, pravoslavni muskarac. Po novom ustavu je Srbija sada zemlja takvih i onih ostalih u koje spadam ja. Kada god definisete jedne i ostale, onda su "ostali' gradjani drugog reda sa umanjenim pravima. Srbija je dobila jos jedan nacionani ustav kakva je poslednji put u Evropi imala nemacka kasnih 30-ih godina proslog veka, a ne gradjanski.

Cinjenica br. 5: uskoro ce i ovde, kao svuda u svetu biti zabranjena poseta bolesnicima u bolnicama od strane onih koji nisu najbliza rodbina ili supruznici. Evo koja su mi prava ugrozena. I jos oko 300 drugih: pokusajte da ovorite firmu ili da budete akcionar i vasa voljena osoba nece imati nikakva prava odkoje imaju supruznici i cak samo vanbracni partneri straight deonicara i akcionara (pogledajte zakon o osnivanju preduzeca u skladu sa ustavom). Ovakvih primera ima iz svih mogucih segmenata zivota. Usrav je ove nedoslednosti samo zacementirao.

Dodatak: "elita" ove drzave i onih prethodnih mi je ukrala 18 godina zivota i to sve masuci cirilicom. Kakav to samo simbol moze biti za mene?

Ne, nisam Srbin, dok god to ne postane: gradjanin drzave Srbije. Dotle sam samo Beogradjanin.

A za one kojima je tema Kosovo trn u oku imam prognozu u slucaju da se ispune prizeljkivanja radikala, Kostunice i Tadica:
s obzirom da ce Kosovo biti neotudjivi deo srbije na kome ce ziveti "ostali", pa ako vec tako pise u Ustavu, ti mostali s Kosova ce imati pravo da glasaju na izboruima za parlament Srbije i tamo ce za 4-8 godina imati ubedljivu vecinu, a onda ce nam nova vlada uvesti albansku latinicu i pismo i albanski jezik kao zvanicni. Da li bas to hocete?

Argument da je Milosevicev ustav imao demokraticniju odrednicu stanovnistva Srbije usred nedemokraticnog poretka ne znaci ama bas nista. Zar vi stvarno verujete da se samo suprotnosti ispunjavaju?

zasto bi mene interesovala Rumunija i njen ustav, ako ga je doticni komentator ikada i procitao? ja nisam i nije me ni briga. Ako neko skace kroz prozor nemam nameru da i ja to radim.
Beograd · 28.05.2007, 6:44


svet srbija region scena sport kolumna art & s-he-istory coming out zdravlje queeropedia queer filmovi muzika priče teorija prikazi i recenzije religija porno antibiotik intervju istorija sociologija psihijatrija & psihologija putovanja linkovi