Originally posted by Angelina777
Originally posted by Daliborka
Ja sam bas dosta dugo cekala dok nisam spoznala da sam zenoljupka.
Nisam o tome ni razmisljala, jer sam mislila da se podrazumeva da zena bude s muskarcem.
Zato sam se zabavljala sa momcima i mislila sam da nesto sa mnom nije u redu,da sam frigidna, cim ne osecam nista kada me oni obljubljuju.
A onda sam, posle iskustva s jednom zenom, shvatila da sam itekako seksualno potentna, jedino sto volim to da radim sa zenama, a ne sa muskarcima.
E, sad da se i ja pravim Englez:
my good friend told me yesterday, nope girl, you're not dyke, you just think you are, well, why is that? How it is possible I'veever been in love with a woman, than?
-Oh, yes, gorgeous, you just hate men. Than it is quite possible, but no, I don't think so, sorry, I think I KNOW U.
-i DON'T HATE MEN!
-dear, because of that it is not an inborn, u gained it, that's all! When u hate men, it is possible to love a woman. Sincerely and naturally, but that's not the born act, with all respect ...
ma sta ja ovo, ali ja ne znam engleski ..
da prevedem:
mi projimo me di cuenta ayer sobre ciertas cosas: no, chica, eres no marimacha, solo piensas que eres, pues, por que y para que, ay? como es posible que fue enamorada en mujer, entonces?
-Oh, si, marvillliosa, tu solo odias hombres. es posible, si es cierto, pero no, yo no pienso asi, perdoname, pienso que te conozco.
-yo no los odio!
-querida, tu no es marimacha, pero estas por la razon de haber convertida en esto durante la vida, eso sea todo! cuando odias hombres, es posible amar mujer. Sinceramente y naturalmente, pero esto no es el acto de navidad!
Lako je. da li si imala romanticna osecanja prema zeni, u smislu da ti nedostaje tokom dana, a srce ti zakuca brze kad je vidis, odvratno si srecna i imas cudan sjaj u ocima?
ako ti se to ikada desilo, ne moras se u zivotu ni poljubiti sa zenom, ti si lezbejka. (ako to osecas iskljucivo prema zenama)
Prati svoje emocije i puls, to su znakovi pored puta. Osluskuj unutrasnje bice.