Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Forum za pripadnike manje vidljivih delova populacije.
Transrodno, Interseksualno, Aseksualno, Queer, ...

Moderatori: Hys., Moderators

Korisnikov avatar
By tramp
Vec se danima nakanjujem da postavim ovu temu... ovo je sazetak clanka sa wikipedije ali mislim da je ok prikaz gender queer identiteta jer .... Genderqueer je vrsta rodnog identiteta.

A genderqueer je osoba koja se identifikuje razlicito od musko ili zensko, osoba koja je oboje ili ni jedno... Ne postoji samo jedan genderqueer identitet, neki ga vide kao van rodne binarnosti ili negde na kontinuitetu binarnosti ili kao sumu muskih i zenskih aspekata. Ono sto je zajednicko svim genderqueer osobama je ne verovanje u postojanje samo dva roda.

Neke genderqueer osobe se identifikuju kao transgender a neke ne. Ta dva termina nisu isto ali imaju dodirnih tacaka.
Neke genderqueer osobe prodju kroz hormonsku terapiju i/ili operacije a neke ne. Neke koriste neutralne zamenice a neke koriste zamenice koje su im odredjene pri rodjenju ili suprotne. Neke se oblace rodno neutralno, neke ne. Ne postoji jedan nacin za osobu da bude genderqueer.

Kako genderqueer osobe vide rod se razlikuje od osobe do osobe. Neki vide rod kao kontinuitet izmedju muskarca i zene, neki veruju da ima rodova koliko i ljudi. Neki veruju da je rod drustveni konstrukt. Neki sebe vide nekad kao jedno a nekad kao drugo, a neki se vide uvek kao ni jedno ni drugo...

Neke od zamenica koje se koriste u engleskom: umesto he/she - ze ili s/he, zhe ; his/her-> zir, hir. Neke genderqueer osobe koriste malo jedne malo druge zamenice a neke zadrzavaju one koji su im dati pri rodjenju.

Neki vide termin genderqueer kao vise politicki nego androgin koji se isto odnosi na ljude koji se ne identifikuju kao musko ili zensko.
Korisnikov avatar
By tramp
ceo clanak je na:

http://en.wikipedia.org/wiki/Genderqueer

E sad da dodam licnu komponentu. Ja se izjasnjavam kao gender queer sto cesto predstavlja veci problem ljudima oko mene nego meni samoj. Ne trazim da mi se obraca u neutralnom rodu, ne trazim zapravo nista i dalje imam gomile ljudi koji pokusavaju da me uvere da sam zensko ili me pitaju kad nameravam da pocnem sa hormonskom terapijom. Ja sam manje vise zadovoljna svojim nesavrsenim telom koje bi idealno moglo da se menja stalno u skladu sa onim kako se osecam ali kako je to ne moguce ok mi je da zadrzim zensko telo. Palo mi je na pamet da se malo setam sa "soft pack" cisto da vidim kakav je osecaj. Dildo osecam kao prirodan produzetak sebe i ponekad se pitam da li bi se osecala prirodnije da sam rodjena kao interseks osoba (sa oba kompleta organa). Palo mi je na pamet ako se ljudi mogu roditi u jednom telu a zeleti drugo da li je moguce da se neki od nas rode sa jednim kompletom seksualnih organa a bili bi zadovoljniji sa oba?
Korisnikov avatar
By Hys.
Hvala ti na postu tramp:radosnice:
ja sam relativno skoro shavtila da sam ne samo biseksualna, vec da sam pre svega gq
"Kako genderqueer osobe vide rod se razlikuje od osobe do osobe. Neki vide rod kao kontinuitet izmedju muskarca i zene, neki veruju da ima rodova koliko i ljudi. Neki veruju da je rod drustveni konstrukt. Neki sebe vide nekad kao jedno a nekad kao drugo, a neki se vide uvek kao ni jedno ni drugo..."

:klap: :klap: :klap:
Korisnikov avatar
By Delete
E tek sad mi je potpuno jasan taj termin, jer mi je to bilo donekle jasno i onda se uvek nadje nesto sto me zbuni i sto ospori ono sto sam do tada mislila.
Tramp, hvala za ovakvu temu!
Korisnikov avatar
By tramp
nema na cemu

mislim da je gender queer grupa jedna od najmanje shvacenih trenutno bas zbog toga sto se ne da definisati
Korisnikov avatar
By Hys.
Originally posted by tramp
nema na cemu

mislim da je gender queer grupa jedna od najmanje shvacenih trenutno bas zbog toga sto se ne da definisati
upravo tako!
evo jednog clanka, koji bas govori o tome koliko je drugacije kada neko ne moze da bude "boxed in". Moderator sajta koji je napisao ovaj tekst, je i napravio opciju za ID sem fem, butch, curious-dont box me in...inace je GQ.

Dismantling the boxes
I have had many labels during my life. I have them stacked them up like little wooden boxes so they don’t take up too much space. Now I choose not to live my life in a box ..there’s so much more space when you don’t.

When I was born, I was a Girl. So they told me. I had unruly curly hair and a cheeky smile and I made friends with everyone. As I grew up I liked best to wear jeans and I always laughed when people thought I was a boy. Aren’t they silly, I thought, but I liked it all the same. I ran with the boys and could race many of them too. But I wore my hair in plaits. Because I was a girl. I liked being young because I was just me. I got into scrapes and was nearly expelled from school. I fell in love when I was 12. I can still feel the softness of her skin as she cuddled up against me. I knew I liked girls. I was a Girl, too. So they told me.

Then one dark day puberty arrived like a demon at my door and wiped the smile from my face. I could no longer be the androgynous child that I had been, for my breasts grew and my body changed. I would stare in the mirror. This was not my body. I wanted my old one back. I had got used to being a girl. But that was not to be. I was now given another label. Woman. I didn’t like this label as much but they wouldn’t take it back.

When I was 15 I dated my first boy. I came home from an evening out to find that my mother had laid another label out on my bed. It said Straight. I wasn’t too sure about this one so I put it on top of the wardrobe. In fact I did go out with a number of lads as I wanted to see what all the fuss was about. But the label stayed on the wardrobe and gathered dust.

I didn’t like my teenage years. Home life was hard. When I was 17 I came out as a lesbian …well, there seemed little point in hanging around when I knew I loved women. My parents didn’t approve. My father told me not to shit on my own door step and so I packed up my labels and left home.

College beckoned and I took up studying. This was a better time for me. I arranged my labels neatly on the bed before I went out each night. Woman Lesbian. I got used to the first and wore the second with pride. But still I used to share a secret smile with myself when people sometimes thought I was a Boy.

Then one day in a lesbian club in North London in walked a handsome young guy in a neat suit and tie. I thought he looked so cool. My companion whispered to me “He’s Transgender. She used to be a Girl and now he’s a Boy.” I barely remember any further conversation but I do know that when I left that night I had two more labels tucked in my pocket. They read Transgender and Boy. When I got home I laid them secretively in the back of my wardrobe and covered them with my shirts.

After three years I left university with an enigmatic smile and a suitcase full of memories and went to London. I think I thought I was Dick Whittington. I had no money and no where to live. I was used to the lesbian scene now and I was happy meeting, having fun and sleeping with many women. We were racing through the 1970s. This was the age of lesbian evenings in rooms at the back of pubs and gatherings in small clubs with front door bells. However, life had an edge of darkness, for gradually I was beginning to realize that I was starting to stand back from the fun. I was just watching the world before me, my hand in my pocket gently holding my hidden labels. And one day as I stood at the edge on my own, I realized I was crying.

Things had to come to a head and I knew I had to see what would happen if I wore these labels permanently. I told no one how I was feeling. I have very good shutters. But I needed help. Then one day I met someone as beautiful and wild and Femme as you could wish and she took me by the hand. I fell totally in love. I was 23.

We breathed the same air. Her thoughts became my thoughts. Mine became hers. We fell asleep one night after making love and when she woke up I was a Boy. I don’t mind, she laughed ..it’s you that I love. I loved her all the more. And I probably love her still.

But Boy was more than just a word in my head. And more than the clothes I wore or the cut of my hair. This was a label I liked. So I applied to go on the Transgender programme at Charing Cross Hospital. From this point on they told me, I was to live as Male.

I went home and I packed away my Woman label ( though I left the Female one hanging on the back of the door as I always liked that one) and took out the one saying Boy. I couldn’t think of myself as Man so I kept Boy out instead. Then I sat on the bed and looked the one saying Lesbian. I didn’t know what to do with this one, so I hung it on the door with Female, beside the small one that said Dyke.

Jeez if things go on like this, I thought, I’ll need a bigger suitcase just for my labels.

The TG Programme confidently told me that if I didn’t feel like a women then I must be a man. I didn’t really listen, for I was happy with this new me. This new boyish me in male clothing and with a male name. My girlfriend loved me too and she adored me in a suit. After passing the introductory period I was now allowed to take my first course of Testosterone. Before giving me the first dose, I remember the doctor saying that he hoped I had a partner, as it would increase my libido somewhat. A small smile crept across my girlfriends lips. Ha, I responded to her with my eyes , as if I need help in *that* department.

You have to laugh as the needle hurts.

And so I saw puberty for the second time. But unlike the arrival of my first one.. this one I greeted with a smile. My voice broke gently and a small fuzz of light hair appeared on my upper lip. To complete the picture I was given an appointment for top surgery at Charing Cross Hospital in London. I remember being wheeled into the operating room surrounded by a haze of white coats…go to sleep murmured the nurse and when you wake up you will be in stitches. I didn’t know what the joke was but I went to sleep anyway.

And when I woke I smiled. Wow. I liked this new me even better.

I was now working the night clubs of London as a cocktail barman, then as Bar Manager. It was an exciting time and I loved it and I had a new girlfriend as well. Life got razzy. I had lots of girlfriends. I wore the label Boy ( I looked so young) and tucked the label Transgender into my back pocket. I only showed it to those that needed to know.

A couple of years passed and looking in the mirror one morning, and liking the person I now saw, I stopped taking Testosterone. It felt natural for me. I have never had stubble, I do not do hairy. I wear my clothes with a certain effeminacy. It felt good. My girlfriend liked it so much she stayed for 11 years.

Someone tried to give me the Man label once but that was a step too far. I didn’t have room in my wardrobe so I bought a large envelope and marked it return to sender.

Instead I painted the words Transguy on a makeshift board and hung it by my bed. And underneath I wrote Boi, FTQ, Me.

If there is humour in my life it is because I have put it there. I love life and feel that mine has been an amazing adventure so far. But I do not mean to hide the heartaches that have been there too .. and there have been many low points. I have been chased and spat at too many times to remember for looking queer, and at times I have felt isolated from both the lesbian and straight communities because in some peoples eyes I fit in neither. I have been hurt too often as well, by those that see only in the way society *tells* them to see me, rather than listen to what is in my heart. Yet I have loved and been loved over the years with a breathlessness that I hardly dare recall. I have a beautiful daughter who lives with me. I have traveled, owned my own restaurant and done a million other jobs. And I have many wonderful friends. And most importantly of all, I have lived every moment as if there is no tomorrow.

And now? I am still journeying. I like where I am going. It is rather exciting to be part of a time that the lines of gender are beginning to be allowed to roam free.

I am happy to be me. Just me.

Give me a label. Just don’t box me into it, because tomorrow it may be in my wardrobe.

JM.
Korisnikov avatar
By Andre87
Originally posted by tramp
ceo clanak je na:

http://en.wikipedia.org/wiki/Genderqueer

E sad da dodam licnu komponentu. Ja se izjasnjavam kao gender queer sto cesto predstavlja veci problem ljudima oko mene nego meni samoj. Ne trazim da mi se obraca u neutralnom rodu, ne trazim zapravo nista i dalje imam gomile ljudi koji pokusavaju da me uvere da sam zensko ili me pitaju kad nameravam da pocnem sa hormonskom terapijom. Ja sam manje vise zadovoljna svojim nesavrsenim telom koje bi idealno moglo da se menja stalno u skladu sa onim kako se osecam ali kako je to ne moguce ok mi je da zadrzim zensko telo. Palo mi je na pamet da se malo setam sa "soft pack" cisto da vidim kakav je osecaj. Dildo osecam kao prirodan produzetak sebe i ponekad se pitam da li bi se osecala prirodnije da sam rodjena kao interseks osoba (sa oba kompleta organa). Palo mi je na pamet ako se ljudi mogu roditi u jednom telu a zeleti drugo da li je moguce da se neki od nas rode sa jednim kompletom seksualnih organa a bili bi zadovoljniji sa oba?
Hey Jasmina!Hvala na temi!Treba biti svoj...i ne pokusavati da se uklopis u definicije...ja sebe vidim kao musko iako imam dosta (PO DRUSTVU ocekivanih i pripisanih)zenskih *ponasajnih* odlika...upoznao sam neke ftm-ove(forumi ili uzivo) i zaista svako je slucaj za sebe..
lol..podsetila si me..ja sam trpao svasta u pantalone..jednom sam loshe pricvrstio i rotiralo mi je za 90 stepeni..jos se cudio zasto me neka zena tako cudno gleda,..onda spustio pogled ..oh my God..:blush:
Korisnikov avatar
By Andre87
Hvala! UVeli ste opcije za rod:gender queer,ftm,mtf..ali postoji problem...stavio sam u kontrolnom panelu ftm..ali mi prikazuje na forumu mtf! :puzzle: :placko:
A kad stavim mtf prikazuje ftm..zamenjeno je. Takodje u profilu korisnika se ne pojavljuje rod vec stoji kraj poruka i to samo ako ste izlogovani..jedino da stavim muski u medjuvremenu :) :yay:
By Trans osoba
Prema ovoj definiciji ja sam genderqueer
Kad me mama rodila dobila je musko dijete a to sam fizicki i sada
Nije bas da sam olicenje muskosti ali izgled mi je vise manje muski

E sad ima toga dosta zenskog , toliko dosta da razmisljam o promjeni spola ali nekako nemam sigurnost da kazem kako je to pametno ucinit

Usput nisam nit out pa nitko nezna za moj mixani rodni identitet
Ja naprimjer volim gledat nogomet , volim gledat anime koje su cisto djecacke , volim igrat strategije i imam dosta stvari koje se stereotipno vezu za moj spol koji je po rođenju muski

Ali volim i oblacit se ,tj volim se sređivat , volim dugu kosu , volim kozmetiku , nevolim dlake
Zapravo me nije briga dal je ono sta zelim nosit musko ili zensko , glavno da je meni lijepo
ali naravno javno nosim samo musku odjecu jer me ipak strah od napada ili mozda ismijavanja a i od manje sanse za dobivanjem nekoga posla
Ukratko , nevolim ogranicenja koja zadaje binarno rodni sustav
Korisnikov avatar
By Gaia
Originally posted by Trans osoba
Ukratko , nevolim ogranicenja koja zadaje binarno rodni sustav
I to je sasvim uredu :) Nitko ne kaže da izgledom i identitetom moraš obavezno poštovati ili uklapati se u stereotipno određene spolne uloge, a također ne moraš ni ući u proces promjene spola da bi bila/bio transseksualna osoba. Sve je to stvar individualnosti :)
Korisnikov avatar
By CokoladnaBananica
Bravo Gaia.
I ja se smatram GQ osobom, jer ne uspijevam da nadjem dovoljno precizan label za sebe:)
Zato namjerno mijesam rodove u istom postu ili poruci, imam gomilu ljudi koji me znaju kao muskarca, neki koji znaju i da sam bisex, dok su neki upuceni i u transrodnu stranu moje licnosti. Ja se sa svima njima osjecam prijatno i to ne zelim da mijenjam.
Uzivam u sebi, ovako nesavrsenoj, i to mi je najbitnije:)
Korisnikov avatar
By uoQUEERen
ovde isto :B

iako vise vucem prema muskom rodnom identitetu (koji nikako nije stereotipan) i ja isto volim kozmetiku i ne volim dlake :p :D
By Trans osoba
Kod mene je ipak taj osjecaj da sam vise na zensku stranu , jako izrazen i cak me i dalje zanimaju detalji oko nekih aspekata tranzicije ali neznam u zadnje vrijeme se totalno dvoumim i pucaju me dvostruki osjecaji

inace uoQUEEReni i gaia , vi me zapravo znate :opacupa: (preko neta naravno)
Korisnikov avatar
By Andre87
Originally posted by uoQUEERen
ovde isto :B

iako vise vucem prema muskom rodnom identitetu (koji nikako nije stereotipan) i ja isto volim kozmetiku i ne volim dlake :p :D
Davno sam rekao psihijatru da se osecam "kao celina". Definisem se iznad svega kao ljudsko bice..androgine osobe dozivljavam upravo po konceptu "unutrasnjeg vencanja" gde su i "muska" i "zenska" strana u dinamickoj ravnotezi..Sebe vidim fizicki kao decka,zbog toga sam i zapoceo tranziciju..
Sto se ponasanja tice,ne trudim se da bacim u senku neke (po stereotipima)zenske osobine..Nisam macho,i ne nameravam da forsiram takvu spiku i govor tela ne bih li se lakse ukopio.Znam FTM osobe koje su to radile..ali po meni u tom slucaju samo zamenjujes jednu masku drugom.Budi ono sto jesi,svako je trans na svoj nacin.
Najpribliznije me opisuje EMO(tional) supkultura.
Nosim bradicu,a od kozmetike ponekad koristim crnu olovku i crni lak za nokte...that's all.Oblacim se muski..kosulje,duksevi,lanci,baggy pantalone..cesto goth :gotika: ..jez frizura i to..a ponekad nabacim rancic-plisanog lava : PeterPan: ..ponekad fedora sesir,kaput,crvena ruza i novine "Honey,I'm home!" :old romantic school: :cvece:
Sve je to deo mene. :)
"Moj zivot je pozornica..igra moja sudbina"-tom recenicom opisujem svoj zivot..
Trudim se da sacuvam "raznovrsnost duhova" u sebi...sto mi omogucava da lakse spoznam i druge osobe posredstvom empatije.Upoznao sam razlicite sredine,i iz svake kritickim filtriranjem ugradio jedan deo u sebe..

Slika
Korisnikov avatar
By Gaia
Originally posted by Trans osoba
inace uoQUEEReni i gaia , vi me zapravo znate :opacupa: (preko neta naravno)
Znam dušo, ja sam te odmah prepoznala :wink:
Korisnikov avatar
By Suki
I ja se najbolje indentifikujem u ovoj grupi,pa reko da se ovde prvo javim,jer sam novi na forumu.Tako da,da.Zeleo bih da sam najpre rodjen u zenskom telu,ali eto idem kod psihologa na razgovore.Nadam se da cu se nakaraju izboriti da zapocnem sa hormonskom terapijom...
I tako...
Korisnikov avatar
By Mariška
^ A je l' želiš samo hormonsku terapiju ili kompletnu promenu, odnosno, kako to Andjelika kaže, "prilagođenje" pola?
Korisnikov avatar
By hlaefdige
iako ljudima delujem kao osoba zenskog roda/pola, gender queer je ono sa cim sam najudobnija sama sa sobom....

moja manifestacija gq zavisi od "sredine"...u uzem smislu...ja sam definisana prema nekome....takoreci....uobicajene karakteristike oba pola se kod mene javljaju tako sto su izazvane tudjim polom u interakciji....bilo koje vrste.....ukljucujuci sve varijante i "shades of gray".....
Korisnikov avatar
By Suki
Originally posted by Mariška

^ A je l' želiš samo hormonsku terapiju ili kompletnu promenu, odnosno, kako to Andjelika kaže, "prilagođenje" pola?
Pa zelim kompletnu promenu.Nije meni do hormonske terapije,vec do mog izgleda.Kada bi sebe gledao kao decka,rekao bih da ne izgledam lose.Ali nije to,to.Jednostavno mi je neprijatno u svom telu.(dlekavost,miris... :no: )Znas na sta mislim...
Korisnikov avatar
By nsBeckie
Originally posted by hlaefdige

uobicajene karakteristike oba pola se kod mene javljaju tako sto su izazvane tudjim polom u interakciji....
ovo me podsetilo na jedan odlican roman - "Leva ruka tame" od Ursule Legvin - naucna fantastika, govori o rasi bica koja su 90% svog zivota aseksualna, i samo jednom mesecno ulaze u "kemer" (sto bi recimo odgovaralo ljudskom menstrualnom ciklusu) i tada ako su sa partnerom i zajedno ulaze u kemer, jedan ce dobiti karakteristike (i organe) zenskog pola, drugi muskog, a ako je jedan vec u kemeru i "pun" muskarac, drugi ce veoma brzo biti "puna" zena i obratno - a nakon sto se zavrsi ta faza ponovo se vracaju u svoje aseksualno stanje - do sledeceg meseca... i nema garancija ili pravila sta ce postati naredni put, koju ce ulogu imati, bilo da je isti partner u pitanju ili neki drugi... sto se tice dece, isto nema pravila, majka vise dece moze biti i otac vise dece...
ako niste procitali ovaj roman, preporucujem zaista - neverovatno dobro napisana prica koja predstavlja jedan sasvim drugaciji pogled na svet, gde se moc ne bazira na seksualnosti jer nema podele na musko-zensko, na jaci i slabiji pol, gde ne postoji koncept silovanja, jer se odnos moze dogoditi samo obostranim pristankom, gde nema ratova.... to je naravno, samo pozadina citave price, koja je sama po sebi jako zanimljiva i uzbudljiva, ali necu da prepricavam sve, samo cu reci da je ta queer teorija pola/roda/seksualnosti koju autorka predstavlja u romanu osnova za citavu pricu i od nje sve polazi, proistice, i cvrsto je vezano za nju

sto se mene tice, mislim da sam negde vec pisala da se ni ja ne osecam kao 100% zena... mislim, bioloski to jesam i nemam problem sa svojim polom, volim svoje telo takvo kakvo je, ali prosto nikada nisam bas bila pomirena sa tim da neciji mozak, um, treba da ima jedan pol - volim za sebe da kazem da imam zensko-muski um -tj. oba pola- ili nijedan ili sve... tako da eto i ja spadam u genderqueer, sto je zapravo label koji negira postojanje labela :D
Korisnikov avatar
By Mariška
^ Divan post, Beckie! :up:
Ja inače nisam baš neki ljubitelj naučno-fantastične literature, ali sad dobih želju da pročitam tu knjigu. :)

Originally posted by Suki

Pa zelim kompletnu promenu.Nije meni do hormonske terapije,vec do mog izgleda.Kada bi sebe gledao kao decka,rekao bih da ne izgledam lose.Ali nije to,to.Jednostavno mi je neprijatno u svom telu.(dlekavost,miris... :no: )Znas na sta mislim...
Pa nisam sigurna da baš sve razumem... :(
Na primer, to sa mirisom uopšte ne kapiram... :sigh:
I Andjelika je to spominjala, čak sam našla taj detalj i u jednoj od mojih omiljenih knjiga (Džordž Orvel: "1984."):

"Džulija je imala dvadeset šest godina. Živela je u ženskom domu sa još trideset devojaka ('Večito u ženskom smradu! Nemaš pojma koliko mrzim žene!' rekla je uzgred), a radila je, kao što je i mislio, u Odeljenju proze."

Međutim, ja to oko mirisa, muškog, ženskog, uopšte ne kapiram...
Mora da sam mnogo glupa... :plavuso:
S druge strane, to oko dlakavosti te potpuno razumem. Mrzim dlake! Fuj! :barf:
Korisnikov avatar
By hlaefdige
nasla sam na 4shared.com pdf te knjige...sad cu da procitam
Korisnikov avatar
By Suki
Pa dobro sada,miris moze da se zamaskira parfemom ili dezodoransom.Ali same osobine muskog tela ne bih mogao da podnesem na sebi pa se zato izgladnjujem,pokusavam uvek da imam uzak struk i potpuno opustim ramena da bi izgledala manje.I da vise se ne razvijam,dovljno je bilo.Imam skoro 2 metra,sake kao lopate,obuca mi je kao deciji kovcezi.Smucilo mi se vise... :(
Korisnikov avatar
By Mariška
Pa dobro, ja baš nisam toliko viskoka (ja sam 187cm), ali otprilike te razumem...
Al ne znam šta da ti kažem...
Možda da kontaktiraš Zvonce87, čini mi se nekako da će te ona najbolje razumeti...

EDIT: Ovo je njena priča: Andjela 87 - Tranzicija Izgubljenog Andjelka
Korisnikov avatar
By Suki
Hvala na ovoj razmeni reci ali neka.Ja moram ovo resiti sam.Iako budu svi na to gledali crno(moja porodica i prijatelji) na kraju cu morati da se izborim jer ipak sam to ja i ne mogu poricati ono sto jesam i sto zelim.
Korisnikov avatar
By Mariška
^

Jeste, u pravu si, niko ne može bolje od tebe znati koji je tvoj pravi identitet.

Ali možda bi ti čitanje tuđih iskustava, ovde na forumu - prvenstveno na ovom potforumu za transrodne osobe - moglo pomoći da pronađeš svoj pravi identitet.

To ne mora biti nešto fiksirano - može biti promenljivo, fluidno - to si već video i na ovoj temi.

Takođe, ako se ne prepoznaješ u nekom klasično muškom identitetu, to ne mora da znači da se automatski prepoznaješ u ženskom.

Ima tu puno varijacija, nijansi itd.

Videćeš i sam.

Srećno!

:fige:
By Mazilica
Evo da i ja ispricam svoje

Rodom i spolom sam zensko, i zadovoljna sam time
Al ipak se drzim neutralnog izgleda, volim se igrati sa musko zenskim ulogama, ponekad izac kao decko ponekad kao cura (ne, nema to veze sa transvestizmom) zna biti zanimljivo, npr kad se ljudi zbune i neznaju jesam m ili ž, ili kad jedan dan izadem u klub gay klub kao cura i upoznam neku lezbu a dan poslije odem u str8 klub kao decko i upoznam neku str8 curu :P

govorim u zenskom rodu i tako mi se svi i obracaju (osim stranci kad izadem kao decko) i netrazim da mi se itko obraca u muskom rodu

nebih nikada uzimala muske hormone, happy sam ovako
Korisnikov avatar
By Dina
Moj rod se u poslednje vreme skoncentrisao vise u zenski... mozda sto sam to "zenski" shvatila sire pa mogu da se pod to podvedem ili ko zna iz kojih jos razloga... Kao sto nisam znala sto luta ni sad ne znam sto miruje :neznam: No ipak ga necu menjati iz gender queer, navikla sam se nekako na taj rod...
Korisnikov avatar
By viktorce92
Sebe ne bih definisao ni kao musko a ni kao zensko,smatram da u meni ima i jednog i drugog-nisam macho da bi se nazvao muskarcinom a nisam ni dovoljna zena da bih menjao pol tako da sam u nekoj ravnotezi koju izgleda samo ja mogu da shvatim.
Na komentar da sam zadovoljan sto sam takav kakav jesam obicno je reakcija smeh.Nemogu sebe da svrstam u grpu tetki jer se to ne slaze sa mojim vrednostima i stavovima(ne zanima me ceca,jeca,goga i sl,slusam prilicno extremnu muziku(HC,metal-sve podvrste,rock,emo,blues,jazz) interesuje me informatika,masinstvo,fizika matematika,tako da ja za sebe nmg naci mesto u prilicno definisanom drustvu u kome to nikada nisam ni mogao-svet za sebe daleko od najblizeg sveta do mene...mislim da mi je najblizi opis GQ ili andogen ali nisam siguran.Po nekada preovladava jedan ili drugi pol tako da sam fkticki zarobljen tu gde jesam i kakav jesam.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Swap-in out addons, use only what you really need!