Originally posted by unic0rn
Nego, zasto se ne uradi redukcija gradiva?
Gradivo je već drastično redukovano ovom novom reformom... recimo oni unutrašnji organi kod raznih životinja u šestom razredu... nema više ŠTA da se izbaci
mislim a šta reći kada iz biologije više nema kontrolnih vežbi sem možda mogućnosti 10-minutnih kvizova; očigledno je da se ide na što veći haos da se ne zna ni ko pije ni ko plaća
kod redukcije gradiva mene plaši da će se jednostavno odseći poslednje lekcije, koje su često veoma važne i zanimljive... nastavnici će ići istom brzinom pa će recimo evolucija, koja je i inače pastorče nastavnog plana i programa, potpuno da se izbegne... zatim raznovrsnost biljaka cvetnica, raznovrsnost sisara, nacionalni parkovi itd., sve lekcije koje su super i za predavanje i za slušanje, a koje su na kraju plana i programa (jer, je li, predstavljaju vrhunac do koga se stiže drljanjem manje zanimljivih tema) ima da izvise. To je nekako kao ono kad je prevodilac umro dok je prevodio Darwinovo poreklo vrsta, pa je posle to prvo izdanje na srpskom ostalo bez poslednjeg poglavlja...
hlaefdige, a kad dolazite na posao, koliko dugo tamo sedite? verujem da ste uzeli da unapred pišete pripreme do kraja godine