Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Aktuelnosti javnog zivota

Moderatori: Stripi, Moderators

Korisnikov avatar
By *deni*
Komentari mačku o rep.
U ponedeljak snimamo emisiju za nacionalnu televiziju, nadam se da ćemo opet pomeriti granice. :yes:
By Sixto
Denika, a koja je tvoja kvalifikacija da budes pedagoski asistent? Nisi nastavnik predmetne nastave, nisi defektolog...? Uzela te je ovako jer se znate cisto pretpostavljam...
Korisnikov avatar
By *deni*
Nije donet pravilnik o pedagoškim asistentima, zato sam samo lični pratilac, vd pedagoškog asistenta.
Kvalifikovana sam da budem profesorka na predmetu Ustav i prava gradjana, kao takva sam automatski kvalifikovana i za pedagošku asistenticu u obrazovnom sistemu republike Srbije.
:yes:
By Sixto
[url=http://www.gay-serbia.com/forum/viewtopic.php?p=2772619#p2772619]*deni* napisao:[/url]Nije donet pravilnik o pedagoškim asistentima, zato sam samo lični pratilac, vd pedagoškog asistenta.
Kvalifikovana sam da budem profesorka na predmetu Ustav i prava gradjana, kao takva sam automatski kvalifikovana i za pedagošku asistenticu u obrazovnom sistemu republike Srbije.
:yes:
Pedagoskih asistenata ima, ali izuzetno malo. Za razliku od personalnih asistenata koje odobrava interresorna komisija, pedagoske odobrava skupstina grada.
Ne znam za ustav i prava gradjana da li uopste postoji, ali ajde, mogli bi te ucackati negde u neko grazdansko vospitanije...
Korisnikov avatar
By *deni*
Sixtela, vidim, barataš pojmovima, mora da si i sama okačena o socijalnu sisu.
:beba:
By Sixto
Sisala sam socijalnu sisu do aprila prosle godine kad sam presla u prosvetnu. Pre 7 dana sam presla na privatnicku sisu. ;)
Korisnikov avatar
By Hys.
Super Deni, potrudicu se da vidim i emisiju.

Sixto, koliko ja znam ustav se predaje u srednjoj skoli//gimnaziji.