Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Prijateljstvo, druženje i ostale radosti socijalizacije

Moderatori: IriS, Moderators

Na ulici i pijaci mi se obraćaju sa 'gospođo'. Za malodobne prosijake sam ranije bila 'seka', sad sam 'teta'. Ljudi me pitaju gde radim ne uzevši u obzir da sam možda student. Ne bojim se više mraka. Naučila sam da kuvam. No, sve to je samo spoljna manifestacija. Iznutra osećam da dete pulsira u meni (a nisam trudna :d). Ne želi da ode čineći od mene infantilnu odraslu osobu. Vezujem se za žene sa jakim materinskim instinktom. Kada bih mogla da biram između žene sa majčinskom aurom koja mi je osrednje privlačna i neke mlađahne lepotice, za vezu bih odabrala onu koja će u meni videti dete. :shrug:

Da li vi imate dete u sebi? Da li se katkad ponašate infantilno? Kad ste shvatili da ste odrasli? Da li, uopšte, razmišljate o ovoj tematici? Da li ste vi za partnera i prijatelje 'dete' ili ste 'otac i majka'?
Korisnikov avatar
By crni90
1. Period detinjstva
2. Period puberteta
3. Period zrelog doba

U uvodnom postu se aludira da postoje samo dva perioda:
1. Detinjstvo
2. Odraslo doba

Shvatio sam da vise nisam dete kada sam napunio 15 godina. Sa 17,5 su poceli da mi persiraju (recimo u posti) a u kuci sam tretiran kao 100% ravnopravan. Dakle sa 17-18 godina

sa druge strane, meni su tek na kraju 2009. godine poceli da rastu oni prvi odvratni paperjasti brkovi i brada. vecina mojih vrsnjaka je u osmom ili prvom srednje imala tu mahovinu, a u drugom šmirglu
By Speculum Columbae
Imam dete u sebi, ko ga nema ne može da bude srećan. Umem da stanem, da se poigram i tepam i i vidim svet vedro.
Nisam, sa druge strane infantilan i ne volim ljude koji jesu. Smatram da slabe duh, uništavaju moje vreme i razbijaju nervne formacije i hemoglobin.

Vrlo sam mlada osoba, ali sam daleko od deteta.
Korisnikov avatar
By acid drop