Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Prijateljstvo, druženje i ostale radosti socijalizacije

Moderatori: IriS, Moderators

Imam jedan BIG problem. Oni koji me znaju, znaju da sam jedan lenji idiJot koji je veoma nezainteresovan!

Necu mnogo da tupim. Treba da overim zdravstvenu knjizicu. ALI! Napunila sam 26 godina i valjda ne mogu vise preko keve da overavam, a i dalje sam 'student'. E sada, ne znam ni da li mogu da dobijem potvrdu sa vise da sam student?! Nisam tamo odlazila godinama, tj. odem samo kada mi treba potvrda. A na birou su mi rekli da moram da se uzmem dokumenta sa vise da bih se prijavila kod njih, a nekako mi sada zao da se ispisem :(

Moja pitanja su:

Da li ce mi dati potvrdu na visoj? (valjda ne mogu da budem student do pedesete godine :puzzle: ) Jel mogu na neki drugi nacin da overim knjizicu?

(ovde sam otvorila temu, jer je <valjda> kafic najposeceniji)
Korisnikov avatar
By colorado
Ne moras da se ispises s Vise da bi se prijavila. Samo nemoj da im kazes da studiras! Prijavi se sa diplomom srednje. To sam ja makar uradio.
Korisnikov avatar
By Atlona
Nemoj se prijavljivati sa srednjom jer na poledjini diplome imas napisano da si upisala faks/visu skolu i onda ti nece dozvoliti. Na zalost, jedini nacin koji sam cula da je upalio je da se prijavis sa zavrsenom Osnovnom skolom dok ne zavrsis faks, znaci da ne nosis nikakve druge papire.
Korisnikov avatar
By tinkerbell
@ colorado - pa original mi je na visoj skoli :ozbiljan:

@ Atlona - sa osnovnom? nikad mi to ne bi palo na pamet :giggle: ... ali bre... sa osnovnom? sta da kazem? sta sam radila sve ove godine? :puzzle: ... nekako mi to spuki :uplasen:
Korisnikov avatar
By unic0rn
privremeno izvuci dokumenta
Korisnikov avatar
By tinkerbell
kako? sta da kazem? ajde smisli neku dobru laz :D .. idem sutra ujutru do skole...
Korisnikov avatar
By Atlona
Originally posted by unic0rn