Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Za ljubitelje sporta, i one koji se bave sportom...

Moderatori: IriS, Moderators

Korisnikov avatar
By sofia
Da li neko vozi rolere?
Ja sam se primila jos dok sam kao tinejdzerka gledala Nestasne godine,zbog omiljenog mi lika Boltona.
Sad,znam da je zima ali na Adi jos ima rolerasa...vazno je da nema padavina.Stvar je u tome da sam pocetnik,vozila sam tek par puta...tako da ako je neko od vas medju onih dvadesetak stalnih rolerasa na Adi,dobro bi mi dosao poneki savet i instrukcija a i saputnik da zove hitnu pomoc ako negde sletim sa staze!!!:invalid:
Korisnikov avatar
By CokoladnaBananica
lako je, believe me:)
samo se opusti, i vozi "za svoj gros".
sigurno nisi jedina pocetnica na Adi:kiss:
Korisnikov avatar
By Mars
Probao, vozio mesec dana.
Shvatio da ne volim kada mi telo pravi onakve pokrete.

(ali volim da gledam!)
Korisnikov avatar
By sofia
volim i ja da gledam,ali mi se nekako cini da je onima koji bace pogled na mene dok rolam prilicno smesno:zvizdi:
dakle.......instruktori rolanja,javite se!:hail:
By жњ
ja sam se smandrljala nikad gore. dobro da sam zivu glavu izvukla. u osmom razredu sam se spustajuci niz kalemegdan morala odluciti izmedju zivota grupe biciklista ili svoga (naravno, nisam znala da kocim). izabrala sam njih (humanista jelte) i zakucala se u stub da ih ne bi sve odreda pobila. prosla sam sa samo slomljenom nogom i pocepanom usnom plus panicnim strahom od rolera iako ne odustajem. svake dve-tri godine kupim novi par sa entuzijazmom da cu opet stati na njih i postati shampion, ali kao nikad ne nadjem vremena.
Korisnikov avatar
By Allkey
Ja volim, ali nemam sredstva, i mrzi me da kupujem kad imam još dojajniji bajs.
Korisnikov avatar
By 2Q2Bstr8